Менеджмент (від. англ. management – управління, керівництво, адміністрація) – сфера професійної діяльності, що пов’язана з організацією і управлінням людьми та їхніми колективами. Зміст поняття «менеджмент» та його професійні спрямування є багатозначними. Оксфордський словник англійської мови надає наступні тлумачення менеджменту:
- Влада та мистецтво управління;
- Спосіб, манера спілкування з людьми;
- Особливого роду вміння та адміністративні навички;
- Орган управління, адміністрація.
В сучасному суспільстві менеджмент розглядається як:
- сукупність принципів, методів, засобів і форм управління різноманітними підприємствами та організаціями з метою підвищення їхньої ефективності;
- наука про управління людськими відносинами;
- раціональний та ефективний спосіб управління діловими організаціями;
- особлива галузь наукових знань і професійної спеціалізації управляючих-менеджерів, які складають адміністративний штат;
- вміння добиватись поставлених цілей, використовуючи працю та інтелект інших людей;
- функція, вид діяльності, що полягає в керівництві людьми в різнорідних організаціях;
- управління бізнесом, забезпечення його економічної ефективності.
Дотримання принципів комплексної та всебічної підготовки студентів у нашому університеті забезпечують отримання всього спектру знань та професійних компетенцій із зазначених характеристик менеджменту.