В інституті міжнародної економіки та інформаційних технологій протягом ЗВО «Міжнародний університет бізнесу і права» 25 січня відбувся захист дипломних робіт здобувачів магістратури зі спеціальності «Маркетинг» денної форми навчання – випускників кафедри маркетингу. До захисту дипломних робіт було допущені 5 студентів групи 103М, які успішно виконали навчальний план.
Захист робіт відбувався в дистанційному форматі. Усі представлені на розгляд Екзаменаційної комісії дипломні роботи виконано на замовлення конкретних організацій та підприємств, окремі положення та пропозиції викладені у дослідженнях прийняті замовниками для впровадження у діяльність. У дипломних роботах використані сучасні методи досліджень та економічних розрахунків, наведені реальні, достовірні дані, які повністю відображають усі аспекти діяльності об’єктів дослідження, сформовані самостійні і оригінальні висновки та пропозиції, що є результатом кропіткої роботи здобувачів та їх наукових керівників. Усі дипломні роботи представлені до захисту апробовані на науково-практичних конференціях.
Під час захисту доповіді слухачів магістратури супроводжувались використанням мультимедійного обладнання, що надавало матеріалам досліджень наочності та дозволяло оцінити рівень підготовки кожної дипломної роботи. Випускники давали ґрунтовні відповіді на питання екзаменаторів.
Голова ЕК та члени екзаменційної комісії відзначили високий рівень підготовки магістрів та результатів їх досліджень, стабільну тенденцію підвищення якості дипломних робіт, актуальність, новизну та практичну спрямованість їх тематики, добросовісну роботу рецензентів та наполегливу працю наукових керівників.
За результатами навчання та захисту дипломних робіт рішенням Екзаменаційної комісії кваліфікацію магістр з маркетингу присвоєно 5 випускникам, Усім студентам рішенням ЕК рекомендовано до вступу в аспірантуру.
Результати роботи ЕК показали, що професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу готує висококваліфікованих спеціалістів з маркетингу, які володіють глибокими теоретичними знаннями і практичними навичками.
Голова, члени ЕК і увесь колектив кафедри маркетингу вітають випускників і дякують за продуктивну працю, наполегливість і натхнення у навчанні!