Відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки України реєстрацію осіб для участі в ЄВІ/ЄФВВ здійснює приймальна комісія закладу вищої освіти за умови особистої присутності особи, яка бажає брати участь у конкурсному відборі на навчання для здобуття ступеня магістра та/або дистанційно. У разі здійснення дистанційної реєстрації заклади вищої освіти розмістять на своїх офіційних веб-сайтах електронну(і) адресу(и) приймальної комісії, а також номери телефонів, за якими вступники можуть отримати консультацію.
Для успішної реєстрації дійте за алгоритмом.
-
Сформуйте комплект реєстраційних документів:
- заповнена заява-анкета з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка;
- документ, що посвідчує особу;
- облікова картка платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків);
- довідка, видана за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які завершують навчання в поточному році, персональні дані яких не вносяться до Єдиної державної бази з питань освіти);
- документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулих роках);
- фотокартка для документів (кольорова або чорно-біла) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;
- медичний висновок за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі потреби створення особливих умов для складання ЄВІ/ЄВФФ).
- За дистанційної реєстрації
надішліть на електронну адресу приймальної комісії скановані копії або фотокопії реєстраційних документів.
Увага! У темі листа обов’язково зазначте прізвище, ім’я, по батькові, а в тексті листа – прізвище, ім’я, по батькові та номер облікової картки платника податків (за наявності).
Перш ніж надіслати лист, обов’язково перевірте правильність даних, які зазначили у заяві-анкеті.
-
Отримайте скановану копію екзаменаційного листка.Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення. У разі успішної реєстрації вам буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься у приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку ви виявите помилки, зверніться до приймальної комісії.Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті.
Якщо ж під час перевірки документів буде установлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови. Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру створюють інформаційну сторінку «Кабінет вступника», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.