УВАГА! ВСТУПНИКИ 2024

Відповідно до Правил прийому, вступники, які отримали рекомендацію до зарахування, зобов’язані виконати вимоги для зарахування : подати особисто документи згідно переліку та укласти договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником.
Подати документи особисто до приймальної комісії

  1. Підготувати документи за переліком, визначеним Правилами прийому (оригінали та копії):
    1. документ, що посвідчує особу, вступник пред’являє особисто та надає копію в приймальну комісію:
      • якщо у вас паспорт – готуємо копії сторінки 1,2 та сторінки з пропискою
      • якщо у вас ID-карта – копія пластику з обох сторін та витяг з реєстру щодо місця реєстрації
    2. облікова картка платника податків, вступник пред’являє особисто та надає копію в приймальну комісію
    3. військово-обліковий документ, вступник пред’являє особисто та надає копію в приймальну комісію(для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць)
    4. документ про освіту, на основі якого здійснюється вступ, якщо інформація про нього не зберігається в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
    5. чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см
    6. документи, які підтверджують право вступника на спеціальні умови участі в конкурсному відборі на здобуття вищої освіти
  2. Подати документи згідно переліку до приймальної комісії  можна і на електронну пошту ПК vstup.mubip@gmail.com
  3. Укласти договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників).

Подати документи із використанням кваліфікованого електронного підпису

  1. Підготувати скановані копії документів згідно переліку:
    1. документ, що посвідчує особу:
      • якщо у вас паспорт – готуємо копії сторінки 1,2 та сторінки з пропискою
      • якщо у вас ID-карта – копія пластику з обох сторін та витяг з реєстру щодо місця реєстрації
    2. облікова картка платника податків
    3. військово-обліковий документ(для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць)
    4. документ про освіту, на основі якого здійснюється вступ, якщо інформація про нього не зберігається в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
    5. чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см
    6. документи, які підтверджують право вступника на спеціальні умови участі в конкурсному відборі на здобуття вищої освіти
      Зверніть увагу, що кожен багатосторінковий документ бажано робити одним файлом у форматі PDF та надавати назву, що однозначно ідентифікує його зміст. Наприклад, усі потрібні сторінки паспорта слід зберегти в одному файлі pdf з іменем Прізвище_ІБ_паспорт.pdf
  2. Отримати електронний кваліфікований підпис, наприклад, від ДП ”Дія” або Приватбанку
  3. Підписати кожен документ з переліку з допомогою кваліфікованого електронного підпису вступника на порталі Дія https://sign.diia.gov.ua  (інструкція). Підписані документи будуть збережені у форматі p7s.
  4. Приєднайте підписані документи до листа. Вкажіть у темі листа “Оригінали документів ПІБ за спеціальністю XXX”, де ПІБ – прізвище ім’я по-батькові, XXX – номер спеціальності, за якою надано рекомендацію.
  5. Надішліть лист на електронну пошту vstup.mubip@gmail.com.

Пам’ятайте, що якщо впродовж трьох місяців після початку навчання від вступника не будуть отримані оригінали документів (особисто або поштовим відправленням), то наказ про зарахування скасовується в частині зарахування такої особи.
Укласти договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників) можна буде після початку навчання як у паперовому, так і електронному вигляді із використанням КЕП.