Відповідно до Правил прийому, вступники, які отримали рекомендацію до зарахування, зобов’язані виконати вимоги для зарахування : подати особисто документи згідно переліку та укласти договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником.
Подати документи особисто до приймальної комісії
- Підготувати документи за переліком, визначеним Правилами прийому (оригінали та копії):
- документ, що посвідчує особу, вступник пред’являє особисто та надає копію в приймальну комісію:
- якщо у вас паспорт – готуємо копії сторінки 1,2 та сторінки з пропискою
- якщо у вас ID-карта – копія пластику з обох сторін та витяг з реєстру щодо місця реєстрації
- облікова картка платника податків, вступник пред’являє особисто та надає копію в приймальну комісію
- військово-обліковий документ, вступник пред’являє особисто та надає копію в приймальну комісію(для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць)
- документ про освіту, на основі якого здійснюється вступ, якщо інформація про нього не зберігається в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
- чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см
- документи, які підтверджують право вступника на спеціальні умови участі в конкурсному відборі на здобуття вищої освіти
- документ, що посвідчує особу, вступник пред’являє особисто та надає копію в приймальну комісію:
- Подати документи згідно переліку до приймальної комісії можна і на електронну пошту ПК vstup.mubip@gmail.com
- Укласти договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників).
Подати документи із використанням кваліфікованого електронного підпису
- Підготувати скановані копії документів згідно переліку:
- документ, що посвідчує особу:
- якщо у вас паспорт – готуємо копії сторінки 1,2 та сторінки з пропискою
- якщо у вас ID-карта – копія пластику з обох сторін та витяг з реєстру щодо місця реєстрації
- облікова картка платника податків
- військово-обліковий документ(для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць)
- документ про освіту, на основі якого здійснюється вступ, якщо інформація про нього не зберігається в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
- чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см
- документи, які підтверджують право вступника на спеціальні умови участі в конкурсному відборі на здобуття вищої освіти
Зверніть увагу, що кожен багатосторінковий документ бажано робити одним файлом у форматі PDF та надавати назву, що однозначно ідентифікує його зміст. Наприклад, усі потрібні сторінки паспорта слід зберегти в одному файлі pdf з іменем Прізвище_ІБ_паспорт.pdf
- документ, що посвідчує особу:
- Отримати електронний кваліфікований підпис, наприклад, від ДП ”Дія” або Приватбанку
- Підписати кожен документ з переліку з допомогою кваліфікованого електронного підпису вступника на порталі Дія https://sign.diia.gov.ua (інструкція). Підписані документи будуть збережені у форматі p7s.
- Приєднайте підписані документи до листа. Вкажіть у темі листа “Оригінали документів ПІБ за спеціальністю XXX”, де ПІБ – прізвище ім’я по-батькові, XXX – номер спеціальності, за якою надано рекомендацію.
- Надішліть лист на електронну пошту vstup.mubip@gmail.com.
Пам’ятайте, що якщо впродовж трьох місяців після початку навчання від вступника не будуть отримані оригінали документів (особисто або поштовим відправленням), то наказ про зарахування скасовується в частині зарахування такої особи.
Укласти договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників) можна буде після початку навчання як у паперовому, так і електронному вигляді із використанням КЕП.