Як зареєструвати особистий кабінет та подати заяву для вступу в коледж
Особистий кабінет вступника, через який абітурієнт подаватиме заяви на вступ, потрібно зареєструвати на сайті Єдиної державної бази з питань освіти. Електронний кабінет створюється вступником самостійно, але за потреби, зокрема, якщо є розбіжності в документах, можна звернутися до консультаційного центру будь-якого коледжу про допомогу.
Для реєстрації потрібно вказати:
1.Адресу особистої електронної пошти, до якої вступник має доступ. 2.Зазначена адреса буде логіном для входу до особистого електронного кабінету вступника. 3.Пароль для входу до особистого електронного кабінету. 4.Серію та номер документа про здобуття повної загальної середньої освіти (атестата). 5.Номер, PIN-код та рік отримання сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання / сертифіката національного мультипредметного тесту — за наявності. 6.Тип та номер документа, що посвідчує особу, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП). 7. Реквізити документів, що засвідчують підстави для спеціальних умов участі у вступній кампанії, інформація про які доступна в державних реєстрах — інформація про пільгові умови вступу.
Заяви подаються дистанційно через електронний кабінет. Вступник може подати до 5 заяв на бюджет, та до 15 заяв за всіма джерелами фінансування (бюджет та контракт). До кожної заяви потрібно додати мотиваційний лист (варто написати окремого листа для кожної спеціальності, щоб підвищити шанси на вступ).